2012. május 23., szerda

Elmúlt évek


6 megjegyzés:

  1. Ezen és is gondolkozta,, hogy miért is, legyen e elmúlt évek vagy inkább valami más.
    Hangulatos és mesélő fotó.
    Üdv, Lehel

    Itt egy link ahol nézelődhetsz obik után:

    http://lensbuyersguide.com/hu/

    VálaszTörlés
  2. Nem akartam a székest, mert az a te ötleted!!!!! :)
    Maximum majd pályázaton, de előtte még konzultálunk :)
    Köszi :)
    üdv, Áron

    VálaszTörlés
  3. Tetszenek ezek a fakó színek. Picit talán billenteném jobbra, de az csak vélemény, így is nagyon hangulatos. Üdv. Réka

    VálaszTörlés
  4. Én is gondoltam rá, csak az a bajom, hogy a felső gerendák akkor elmennek, ezért hagytam. Lehet lenne rá más megoldás is, csak azt én nem ismerem :)

    VálaszTörlés
  5. igazán jó portré...,finom,történetmesélő hangulat...!

    VálaszTörlés