2012. március 29., csütörtök

Magyar Konyha - 2012. ÁPRILIS



A történet tavaly húsvét vasárnap reggelén kezdődik, amikor is már nem csak azért mentem a térre, hogy a húsvéti reggelit megszenteltessük a családdal, hanem azért is, hogy készíthessek egy-két fényképet erről a nem mindennapi eseményről. Ezt a fotót Veres Nándinak köszönhetem, mert ő volt az, aki már a jól bejáratott teraszra felvitt magával, mert onnan sokkal pazarabb a látvány. Azt akkor még nem is gondoltam, hogy egy év múlva ez a fotóm visszaköszön egy magyarországi gasztro magazin főszerkesztőjének előszava felett. Egy nap érkezett az email, hogy szeretnék betenni ezt a képemet az újságba. Nagyon örvendtem a kérésnek, és most büszkén mutathatom meg nektek a végeredményt!

2 megjegyzés:

  1. Ez kellemes meglepetés! Az idén viszont nem lesz szentelés a téren!

    VálaszTörlés
  2. Igen, kellemes volt!Én is épp azon gondolkodtam, hogy tavaly volt az utolsó alkalom, hogy ilyen képeket készíthettünk a téren. Ki tudja, az átalakulása során mennyi hely marad majd ilyen események számára, mint az ételszentelés vagy az Ezer Székely Leány Találkozó!

    VálaszTörlés