2012. március 24., szombat

Ecseri bolhapiac


Én még ilyen piacot életemben nem láttam. Bármit megtalálhat itt az ember, a gőzgéptől a madárkalitkáig mindent! Igaz, üres kézzel távoztunk, néhány képet azért készítettem. Minden ami régi, az drága, szerintem ezen a piacon ez a fő elv, talán ezért is van az, hogy szinte mindenki csak nézelődik, tátott szájjal bámulva a kínált portékákat. Egész végig azon gondolkodtam, vajon honnan szerzik be az árut a becses eladók?! Számomra felfoghatatlan, honnan lehet ennyi kacatot összeszedni. Az biztos, még órákig, sőt hetekig is el lehetett volna sétálgatni a sorok között, ámuldozva és rácsodálkozva egy-egy érthetetlen, furcsa darabra.

4 megjegyzés:

  1. Nel 2009 sono stato a Budapest e ho visitato questo mercatino dell'usato molto interessante. Peccato che non avevo con me la macchina fotografica.
    Un saluto
    Mauro

    VálaszTörlés
  2. Eddig még nem sikerült eljutnom oda, pedig már régóta kitűztem magamnak, hogy ecccer biztos elmegyek oda szájtátni! Köszi a képeket! Igazán hangulatos fotók a bazárról :)

    VálaszTörlés
  3. Valóban csak szájtátni lehet Gabika :) Mindennek nagyon borsos az ára, bár alkudni azért lehet a már eleve horribilis árból :)

    VálaszTörlés
  4. Mauro! Thanks very much! :)

    VálaszTörlés