2011. április 6., szerda

egy év távlatából...

Modell : Takács Ferenc
A  blog első bejegyzése egy évvel ezelőtt született. Nagyjából erre a  dátumra tehető, hogy komolyabban kezdett érdekelni a fotózás, hogy nem  csak azért akartam lefényképezni valamit, mert nekem tetszett, hanem  azért is, hogy másoknak megmutassam. A blog születésnapja ma van, sokat  kaptam ettől az évtől. Megismerhettem nagy szakmai tapasztalattal  rendelkező fotósokat, akiktől rengeteget tanulhatok, akik nagy  örömömre  az olvasóim is. Köszönöm nektek, hogy éltetitek ezt a blogot, mert  nélkületek nem lenne egy éves születésnap! Köszönöm a sok bíztatást,  megjegyzést, amiket a képeimhez írtok. Köszönöm azt is, hogy a  képeiteket nézve rengeteget tanulhatok tőletek, hogy lassan személyesen  is megismerkedhetünk, hogy bekerülhettem ebbe a körforgásba, amiből nem  szeretnék soha kiesni.




Végül egy kis statisztika az elmúlt egy év legnépszerűbb bejegyzéseiről. Hogy miért az akt az első? Ki tudja... :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon sok ilyen szülinapot, hogy továbbra is gyönyörködhessünk alkotásaidban!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hálás köszönet jár a születésnap alkalmából az élményért, amit a képek megtekintése kiváltott és az emberi hangért, ami a szövegből árad.

    VálaszTörlés
  3. Happy Birthday!
    (de ki ez a szivarozó gengszter? :))

    VálaszTörlés
  4. Köszi! A gengszter a virtuális szülinapi bulin szivarazik :D

    VálaszTörlés
  5. Na, akkor boldog szülinapot a Blogodnak.:-) Kívánok továbbra is sok sikert a fotózásban, hadd csodálhassuk meg mi is az egyre jobb fotóidat.

    VálaszTörlés
  6. Még sok boldog blogszülinapot :))

    VálaszTörlés
  7. Én is boldog szülinapot kívánok, Áron! Jövőre veled ugyanitt!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Szilárd!Úgy legyen!

    VálaszTörlés