2011. április 11., hétfő

Csíki panoráma

A Csíki-medence Somlyó hegyéről
 

8 megjegyzés:

  1. nagyszerű látvány...

    VálaszTörlés
  2. Annyit szenvedtem érte, hogy az már nem emberi :) Volt vagy 100km/órás szél!

    VálaszTörlés
  3. akkor a teljesítmény is nagyszerű:)

    VálaszTörlés
  4. Szép panorámák. Szerencse, hogy nem fújta el az állványodat a szél.

    VálaszTörlés
  5. Szerencse volt segítségem, aki fogta. Sajnos így is csak ezek sikerültek, pillanatok alatt változtak a fényviszonyok, soha többet nem fotózok viharban panorámát :D

    VálaszTörlés
  6. A hétvégén nekem is volt részem szeles időben... Akkor szél volt hogy dőlt fel az állványom.
    Amúgy meg az első tetszik nekem jobban, csak azokat a fenyőket kellene kiretusálni(vagyis szerintem) a képről. PS CS5-ben a content fill aware remekül leszedi.

    VálaszTörlés
  7. Megérte a "szenvedés" a szélben, jók lettek!
    Engem nem zavarnak a fenyőfák, sőt... :)

    VálaszTörlés
  8. Atti:Kösz a tippet, az az igazság, hogy elkezdtem kiszedni, igaz nem ezzel a módszerrel, de nem voltam megelégedve az eredménnyel, így inkább bennehagytam, de meg fogom még egyszer próbálni.

    VálaszTörlés