2011. március 5., szombat

The Worlwide Photography Gala Awards / Portrait & People Contest


 A WPGA által meghírdetett "portré és emberábrázolás" pályázaton magyar győzelem született, Kerekes M. István vitte el a pálmát, de mellette rengeteg magyar fotóst díjaztak, nagy meglepetésemre engem is. 7560 fényképből 146 került díjazásra.
Gold Award kategóriában ismerték el a fenti fotómat, ami őszintén szólva nagyon meglepett, és jelenleg nem is hiszem el. Az alábbi link alatt megtekinthetitek a győztes és a különdíjas fotókat, többek között az enyémet is.

http://www.thegalaawards.net/announcements/portrait-a-people-awardees

14 megjegyzés:

  1. Szervusz,
    Hadd legyek én az első aki őszintén Gratulálok.
    Hidd el ez az eredmény itt számunkra sokat jelent. Én is szerettem volna küldeni de nem tudom, hogy nem lett volna olyan fotóm amivel labdába rughattam volna.
    De azért vannak ám meglepetések :-o)
    Üdv, Lehel.

    Nem voltál ma Gyergyóremetébe a farsangon...? mi igen

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Lehel!
    Azért hidd el, akad ott egy két olyan fotó is, ami nekem negatív meglepetés volt, biztos került volna sokkal ütősebb is abból a hétezerből, de a zsűri döntését nem mindig érti az ember.
    Én biztos vagyok benne, hogy lett volna a tarsolyodban olyan fénykép, amit elküldhettél volna!

    Igen, én is elmentem a farsangra, hamarosan jönnek a fotók!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örvendek, hogy sikerben volt részed.
    Megdolgoztál az aranyért. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. wow, gratulálok! :D

    VálaszTörlés
  5. Én is gratulálok a sikeredhez!

    VálaszTörlés
  6. Szép volt, további sok sikert!

    VálaszTörlés
  7. Szívből gratulálok, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok és további szép fényeket!

    VálaszTörlés
  9. Mindenkinek nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretnék gratulálni, s további hasonló (esetleg még nagyobb) sikereket kívánni neked!

    VálaszTörlés
  11. Kicsit késve de szívből gratulálok!!

    VálaszTörlés
  12. Béla, Szilárd, Levente!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés