2011. március 6., vasárnap

Jönnek!



Tegnap volt a XIX. Megyei Farsangbúcsúztató Gyergyóremetén. Legyen ez a kép a bevezető, bár magához a rendezvényhez csak annyi köze van, hogy a helyszín ugyanaz. Volt, aki farsangozott, és mulatott, mások dolgoztak. Én gondolkodás nélkül a lovak elé álltam, ezt a széna tetején ülő fiatalember látszólag is nagyon élvezte. Én csak reméltem, hogy meg tudnak állni :D
Farsangos képek hamarosan...szerintem sok fotós barátom most nagyon válogat :D Jó munkát mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Mekkora sebesség! :) Nagyon találó a cím, mert... ilyenkor a háziaknak gyorsan kell nyitni a nagykaput, csűrkaput. Nem olyan könnyű leugrálni meg felmászni egy ilyen szénásszekérre. De micsoda élmény rajta utazni!
    Kíváncsian várom a remetei képeket!

    VálaszTörlés
  2. Bizonyára látványos és érdekes esemény egy ilyen hagyományos farsang! Én nem mertem volna eléállni a lovaskocsinak! :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy száguld feléd ez a szénásszekér! Remélem még időben félreugrottál...:-)

    VálaszTörlés
  4. Ezek ejszen inkabb rohannak mint jonnek, de fuggetlenul mit csunalnak, jo kis gtyors foto lett.

    Van egy emailod??? Koszi , Lehel

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lehel!Email fent, a kapcsolat címke alatt!
    Hát elég gyorsak voltak, de meg tudtak állni. Abban a pillanatban valahogy nem gondolkodtam ezen, így utólag azért elég rázós volt :D

    VálaszTörlés
  6. hűűű, olyan, mintha rögvest elgázolnának a lovak! tetszik

    VálaszTörlés