2011. március 12., szombat

Csobotfalvi különkiadás

6 megjegyzés:

  1. Remek sorozat ez a külünkiadás! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez is remte??? Ha igen akkor hol a tömeg??? :) Remek sorozat ez is, nekem a 4,5,12,13 az ami megragadta a tekintetem. Sajnálom, hogy ilyen kicsik a fotók, szívesen nézegttem volna még részleteket.

    VálaszTörlés
  3. Levente, ez Csobotfalva, azért nincs tömeg :) A képek azért kicsik, hogy ha le is lopja valaki, ne tudja kényekedve szerint felhasználni. Sajnos csak egy órácskát voltam Csobotfalván, így a lényegről lemaradtam, de ez is több a semminél :D

    VálaszTörlés
  4. Ezek a képek is szépen visszaadják a farsang hangulatát! És hogy nálad minden szekér sok száz lóerővel suhan... :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó sorozat kerekedett.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!Nekem a 2. a favorit, igyekeztem más szemszögből, mint tavaly. Ez a sorozat már kezdi megközelíteni a saját elvárásaimat, de tökéletes sose lesz :D

    VálaszTörlés