2011. február 6., vasárnap

Jeges csobogás






A Békás-szorosegy tektonikus eredetű szurdokvölgy a Hagymás-hegységben, Hargita megye észak-keleti részén, a Békás-patak völgyében. A szorost 1971-ben védetté nyilvánították, jelenleg a Békás-szoros - Nagyhagymás Nemzeti Park része. A Békás-szorost közrefogó hegycsúcsok: Kis-Cohárd (1344 m), Csíki-bükk (1264 m), Oltár-kő (1154 m), Mária-kő (1125 m). Az Oltár-kő nyugati lábánál a Lapos-kanyonon keresztülfolyva a Lapos-patak ömlik a Békás-patakba. A szurdok alsó részén, a Kis-Békás-patak mentén található a Kis-Békás-szoros.

10 megjegyzés:

  1. Na ne már!!!:))
    Ilyen képekkel ma felülmúlhatatlan vagy! Hihetetlenül klassz sorozat!
    Gratulálok! Tőlem a "Kreatív blogger" díj mellé megkapod a Kreatív fotós díjat is! :)

    VálaszTörlés
  2. Remek sorozat, talán az első a legszebb.

    VálaszTörlés
  3. Hűha!Gyönyörűek! Hol készültek?

    VálaszTörlés
  4. óóóaaa :-) csodás fotók!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. Nah ilyenkor akadok ki, hogy én miért nem élek ilyen szép helyen? Mázlista vagy, hogy fotózhattál vízesést, nekem egyik nagy álmom. Mellesleg nekem egy kicsit zavaró, hogy bár a csobogó vizet szépen elmostad, de a köveket is szintúgy. Bár szerintem ez a sok fehér szín erőssége miatt lehetett, de talán az élességpontokkal való játékkal ki lehetett volna küszöbölni.

    VálaszTörlés
  7. Ez volt az első kísérletem ebben a témában, és ebben a stílusban. Valóban engem is zavar, hogy az éles pontok nem elég élesek, remélem idővel és sok gyakorlással ezen is tudok javítani.

    VálaszTörlés