2010. december 17., péntek

Színátmenet

10 megjegyzés:

  1. Na ilyet meg nem lattam.. nagyon jo... Ket kepet osszeraktal? vagy hogy?

    VálaszTörlés
  2. Nem :) Ez ilyen volt, akkor, és csak nekem :) Hargitafürdőre vezető úton készült, az út naposabb oldalán elolvadt a hó, az árnyékosabb felén megmaradt.

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jó, igazán látványos. Kegyes hozzád a természet.

    VálaszTörlés
  4. Ez nem semmi! Mázlista! :))
    Persze meg is kellett ezt látni!
    Újabb díjra esélyes fotó!

    VálaszTörlés
  5. Na aztan, ez tenyleg nem semmi, igazi pazar latvany, valahogy most ugy kepzellek el mint sajat magamat, az ilyenek lattan ugy tudok orvendeni mint egy gyerek
    :-o)

    VálaszTörlés
  6. Színpompás kép nagyon! A Hargitán keresztül késő ősszel a fenyvesek közül kikandikáló lombhullatók tényleg szemet gyönyörködtetnek, különleges színvarázs! És ez az átmenet a télbe... Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Lehel, jól képzeled :) Amikor mentem felfelé, még én is elcsodálkoztam a látványon, annyira érdekes volt az ősz és a tél így egymás mellett. Tényleg mázlim volt, s hogy a gépet sem hagytam otthon.

    VálaszTörlés
  8. Ez a kép egy csoda, tényleg rég láttam ilyen jót!

    VálaszTörlés
  9. Na ez igen... en meg azt hittem hogy ez 2 idopontban keszult

    VálaszTörlés
  10. Based on your extraordinary photos, I guess you are a professional photographer! Great!
    Kind regards from EAGAN daily photo in Minnesota, USA

    VálaszTörlés