2010. december 11., szombat

Ne hagyj itt!

Ezek a fotók Homoródkarácsonyfalván készültek. A kisgyermek a főút egyik háza előtt ült ebben a rozoga, rozsdás, mocskos talicskában. A ház szép volt, és rendezett, kétlem, hogy oda tartozott volna, inkább otthagyta valaki, amíg elment a dolgára. Nehéz volt a szemébe nézni, ráadásul utólag eszembe jutott, bárcsak adhattam volna neki valami finomat. Nem volt nálam semmi. Csak gyorsan kiugrottam a kocsiból, odamentem, és lefotóztam. Lelkiismeretfurdalásom is volt, pláne itthon, mikor a meleg szobában nézegettem a képeket, és eszembe jutott, hogy neki csak egy mocskos zsák jutott, amivel betakarták...ki tudja, milyen sorsa van. Nehéz a szegény, és ártatlan szívű gyermekek mellett elmenni segítség nélkül. Bár ne így élnének, bár mindegyiknek jutna meleg étel...





10 megjegyzés:

  1. Ez bizony kemény ..., az első kép a legerősebb

    VálaszTörlés
  2. Homoródkarácsonyfalva! Micsoda szép név egy településnek!
    Nekem is az első kép a kedvencem, szerintem díjnyertes lenne akármelyik pályázaton!
    Kár, hogy a fotókhoz tartozó történet ilyen szomorú...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!Egyszer talán eljön ennek a képnek is a pillanata :)

    VálaszTörlés
  4. Az első nagyon megragadta a tekintetemet. Ha már a díjaknál tarunk, az elsőre máris kaptál egy első díjat :)

    VálaszTörlés
  5. Alpár!Nagyon szépen köszönöm!Ezért megérte elmennem Karácsonyfalváig :)

    VálaszTörlés
  6. Abszolút az első az első!

    VálaszTörlés
  7. Nem csak fotózásból, emberségből is jeles!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm!A látogatást is!

    VálaszTörlés