2010. december 7., kedd

Moldva - Külsőrekecsin

12 megjegyzés:

  1. Woow, fantastic shots!!!

    Frank, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. szép színes életképek

    VálaszTörlés
  3. Szép sori nagyon, csak nem vettél részt ezekkel az Együttlét fotópályázaton?

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lehel!Részt vettem az együttléten, majd a többit is felrakom, csak sajna nem kerültek be...ez van. De a fotós akkor is szereti a képeit, ha nem nyer velük semmit, hisz a lényeg a pillanat megörökítése.Bár nem tagadom, örültem volna, ha sikerül.

    VálaszTörlés
  5. De jó képek ezek! Nekem különösen érdekes, még sosem jártam ilyen helyen. Furi a kisgyerek is :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!
    Örülök,hogy egy kicsit bepillanthattok az életükbe a képeken keresztül. Furcsa, elzárt világ, messze a határtól, ahol még mindig magyarul beszélnek, magyarul imádkoznak. Sajnos nagyon keveset voltam ott, így kevés jó képet tudtam készíteni.

    VálaszTörlés
  7. legalább az első kép megérdemelte volna a bejutást, de ne búsulj, tudod hogy jó vagy

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Csaba!Nem az esik rosszul, hogy nem jutott be, hanem az, hogy miért nem...de igazságtalanságok mindenhol vannak...

    VálaszTörlés
  9. The abyss of occidental culture... incredible photo journal!

    Alex.

    VálaszTörlés
  10. Jó szociófotók egy érdekes helyről, ténleg kár, hogy nem jutottak be. Én is próbálkoztam, nekem sem sikerült ezennel, de van még ezernyi lehetőségünk, ne csüggedj.

    VálaszTörlés
  11. nagyszerű sor!--örülök,hogy ilyen életképekbe is elkalauzolsz minket...grat...

    VálaszTörlés
  12. Köszi Jazza!Remélem egyszer még visszamehetek oda, mert csodás fotókat lehet készíteni!

    VálaszTörlés