2010. április 6., kedd

indulás

Szenvedélyemmé vált a fotózás. Megörökíteni a pillanatokat, a körülöttünk, velünk történő események hangulatát. Nehéz szakma, próbálkozni valami egyedivel, valami különlegessel. Alázattal belenézni a fényképezőgépbe, és lencsevégre kapni a számunkra érdekes, vagy fontos momentumokat, és mindezt úgy tenni, hogy az másoknak is elmeséljen valamit.



Amikor ezeket a fotókat készítettem, még jóformán semmit nem tudtam a fotózásról, igaz nagy tudósnak most sem nevezhetem magam. Mégis, ezek a képek nagyon fontosak számomra. Gyengécske szárnypróbálgatásaim ugyan, de én szeretem őket. Talán épp ezért, mert tudom, innen indultam, itt érintett meg először a fotózás szele...

2 megjegyzés:

  1. Van olyan fotós ismerősöm, aki osztönszerüen fotózik és a képei nagyon jók.
    Számomra a középső fotó a legkedvesebb.

    VálaszTörlés
  2. számomra is az a legkedvesebb, és remélem, hogy egyszer majd eljutok az ösztönösségtől a tudatosságig...

    VálaszTörlés